Дисертаційне дослідження присвячено проблемі навчання геометрографічних дисциплін майбутніх інженерів залізничного транспорту в процесі фахової підготовки. На основі аналізу філософської, психолого-педагогічної, науково-методичної літератури проаналізовано і обгрунтовано структуру, зміст і сутність поняття "геометрографічна компетентність майбутніх інженерів залізничного транспорту" (яка формується в процесі вивчення дисциплін геометрографічного циклу); зокрема, визначено критерії, показники та рівні сформованості геометрографічної компетентності майбутніх інженерів-залізничників.
Dissertation research is devoted to the educational problem of hemerographic disciplines of future engineers of railway transport in the process of professional training. On the basis of analysis of philosophical, psycho-pedagogical, scientific-methodical literature determined the structure, content and essence of the concept of "hemerographic competence of future engineers of railway transport, which is formed in the process of studying of disciplines hemerographic cycle; the criteria, indicators and levels of formation hemerographiccompetence of future engineers-railroad workers.