У дисертації розглянуто проблему формування професійної іншомовної компетентності майбутніх філологів засобами мультимедійних технологій. Проаналізовано стан підготовки цієї категорії майбутніх фахівців. Визначено і науково обґрунтовано зміст поняття «професійна іншомовна компетентність майбутнього філолога», яка тлумачиться як інтегральне особистісне утворення, що включає ціле-мотиваційний, когнітивно-діяльнісний, оцінювальнорегулятивний та індивідуально-психологічний компоненти. Розроблено методику діагностування, визначено критерії, показники та рівні (низький, достатній, високий) сформованості досліджуваної компетентності.
The thesis deals with the formation of future philologists’ professional foreign competence by the means of multimedia. The current state of training future philologists is analysed. The content of the notion “a future philologist’s professional foreign competence” is determined and scientifically grounded. It is interpreted as an integral personal formation, including purpose-motivational, cognitive-operational, esteem-regulative, individualpsychological components. The methodology of its diagnostics is worked out. The criteria, indices and levels (low, competent, high) of professional foreign competence are determined.