У дисертації уперше на основі цілісного дослідження обґрунтовано процес розвитку теорії і практики підготовки майбутніх учителів фізичного виховання до спортивно-масової роботи в загальноосвітніх школах України другої половини ХХ – початку ХХІ століття. Матеріали дисертаційного дослідження можуть бути використані у навчально-виховному процесі підготовки майбутніх учителів фізичної культури
у вітчизняних закладах вищої освіти у процесі викладання навчальних дисциплін «Теорія і методика фізичного виховання та оздоровчих технологій», «Історія фізичної культури», «Фізичне виховання з методикою викладання» та «Педагогіка спорту», а також у системі підвищення кваліфікації вчителів фізичної культури.
The process of the theory and practice development of future Physical Education teachers’ training to group sports activities in comprehensive schools in Ukraine (the second half of the XX – the first half of the XXI century) has been investigated on the basis of holistic analysis in the dissertation for the first time. The materials of the scientific research can be used during the educational process of future Physical Education teachers in national educational establishments of higher education at such courses as “The Theory and Methods of Physical Education and Wellness Technologies”, “History of Physical Education”, “Physical Education and Methods of Teaching”, “Sports Pedagogy” as well as in the system of professional development of teachers of Physical Education.