ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Чжан Сяосін | |
dc.date.accessioned | 2023-07-11T16:19:43Z | |
dc.date.available | 2023-07-11T16:19:43Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Чжан Сяосін. Виховання етнічної толерантності студентів засобами діяльності музичного клубу : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.07 – теорія і методика виховання / Чжан Сяосін ; наук. керівник Вайнола Ренате Хейкіївна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2018. - 206 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41271 | |
dc.description.abstract | Дисертаційне дослідження присвячено проблемі виховання етнічної толерантності студентів засобами клубної діяльності. У дослідженні обґрунтовано сутність та чинники виховання етнічної толерантності студентів у позанавчальній діяльності вищого навчального закладу. | uk |
dc.description.abstract | This dissertation research is exploring the issues of fostering ethnic tolerance in students through engaging them in club activities. The research establishes the essence and factors of fostering ethnic tolerance in students through extra-curriculum activities at a higher education institution. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | толерантність | uk |
dc.subject | етнічна толерантність | uk |
dc.subject | виховання етнічної толерантності | uk |
dc.subject | клуб | uk |
dc.subject | музичний клуб | uk |
dc.subject | змістовно-технологічне забезпечення | uk |
dc.subject | tolerance | uk |
dc.subject | ethnic tolerance | uk |
dc.subject | fostering tolerance | uk |
dc.subject | club | uk |
dc.subject | music club | uk |
dc.subject | conceptual and methodological tools | uk |
dc.title | Виховання етнічної толерантності студентів засобами діяльності музичного клубу | uk |
dc.title.alternative | Fostering ethnic tolerance in students through their involvement in the activities of a music club | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.015.31:[061.237:78]:172.3-029:39 |