Дисертацію присвячено питанням методики навчання систем автоматизованого проектування в процесі підготовки майбутніх учителів технологій. В ході опрацювання літературних джерел зроблено ретроспективний аналіз проблеми дослідження, розглянуто етапи розвитку' та становлення технологій автоматизованого проектування, їхні можливості і класифікації; із представленої сукупності визначень “систем автоматизованого проектування” окремо подано авторське визначення “систем автоматизованого проектування в технологічній освіті”; як складову САПР розглянуто сутність таких понять, як: “графіка”, “комп’ютерна графіка”, “проектування”, “моделювання”.
The dissertation dedicated to the question of methodics study systems of automated designing during preparation of future teachers of technology. During the processing of literature the author made a retrospective analysis, examined stages of development and establishment of technologies of aided design, their possibilities and classification; with a set of values "systems of computer aided design" individually presented his own definition of "systems of aided design in technological education"; the essence of concepts such as "graphics", "computer graphics", "project", "design" were considered.