Дисертаційна робота є теоретико-експериментальним дослідженням проблеми розробки компʼютерно-орієнтованої методики навчання диференціальних рівнянь (надалі ДР) майбутніх бакалаврів, які навчаються за спеціальностями галузі знань 12 - Інформаційні технології (надалі ІТ). Розвʼязанню проблеми дослідження сприяло здійснення теоретичного аналізу стану навчання вищої математики майбутніх фахівців з IT у сучасних педагогічних, науково-методичних джерелах та в практиці роботи закладів вищої технічної освіти (надалі ЗВТО). За результатами аналізу підтверджено, що впровадження компʼютерно-орієнтованих технологій у процес навчання ДР певним чином змінює традиційну дидактичну систему: враховуються особливості навчання ДР як розділу вищої математики та окремої дисципліни, уможливлюється організація навчально-професійної діяльності студентів, забезпечуються навчальна інтерактивність під час аудиторного і самостійного опанування майбутніми фахівцями дисципліни через домінування методів інтерактивного навчання, як синхронного, так і асинхронного.
The thesis is a theoretical and experimental study of the problem of developing computer based methods for teaching differential equations (DE) to bachelor students studying in the field of knowledge 12 - Information Technology (IT). The solution to the research problem has been contributed by the theoretical analysis of the state of higher mathematics education of future IT specialists in modern pedagogical, scientific and methodological sources and in the practice of higher technical education institutions (HTEI). According to the results of the analysis, it has been confirmed that the introduction of computer-based methods into the teaching process of DE changes the traditional didactic system in a certain way. Namely, the features of studying DE both as a section of higher mathematics and as a separate discipline are taken into account, the organization of educational and professional activity of students becomes possible, educational interactivity is provided during the classroom and independent mastering by future discipline specialists through the domination of interactive learning methods, both synchronous and asynchronous.