Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретичні і методичні основи формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тушева, Вікторія Володимирівна
dc.date.accessioned 2023-07-03T12:31:10Z
dc.date.available 2023-07-03T12:31:10Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Тушева, Вікторія Володимирівна. Теоретичні і методичні основи формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Тушева Вікторія Володимирівна ; наук. консультант Євтух Микола Борисович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 571 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41137
dc.description.abstract У дисертації висвітлено методологічні, теоретичні і методичні засади проблеми дослідження, запропоновано в якості теоретико-методологічної основи стратегії формувального процесу щодо науково-дослідницької культури майбутніх учителів музики культурологічний підхід, який визначає зміст, особливості реалізації організаційно-педагогічних і методичних заходів. На ґрунті поліпарадигмальної, системної та інтегративної методології розкрито сутність досліджуваного особистісного феномену, структурні компоненти, що лягло в основу проектування концепції дослідження, створення науково-методичного забезпечення системи формування НДК МВМ у процесі професійної підготовки, в межах якої компетентнісний, інноваційний, контекстний підходи стають ефективною методологією побудови практико орієнтованого навчання з урахуванням інтеграційних шляхів розвитку освіти, науки і мистецтва. uk
dc.description.abstract The thesis deals with methodological, theoretical and methodical aspects of research. The essence of future music teacher scientific research culture (FMT SRC), features of educational and pedagogical processes of its formation are revealed on the basis of polyparadigmal, systematic and integrative methodology. Structural (axiologicalorientational, technological and activity, personal and cognitive, creative) and functional components of future music teacher scientific and research culture are grounded, conceptual aspects regarding the formation of this personal phenomenon in the process of professional education are formulated, scientific and methodological system provision including conceptual, content and organizational, technological and monitoring components is developed. Culturological approach represents a theoretical and methodological basis of future music teacher scientific research culture formation strategy; competency, innovative and contextual approaches are considered as those that can become effective methods of creating practice-oriented learning in a complex system of higher pedagogical school professional education considering the ways of integration in the development of education, science and art. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject науково-дослідницька культура майбутнього вчителя музики uk
dc.subject методологічна культура uk
dc.subject аксіологічні орієнтири дослідження uk
dc.subject науковий стиль мислення uk
dc.subject науково-художнє світорозуміння uk
dc.subject технологія науково-дослідницької діяльності uk
dc.subject культурологічний підхід uk
dc.subject педагогічні технології uk
dc.subject scientific research culture of future music teachers uk
dc.subject music teacher methodological culture uk
dc.subject research uk
dc.subject educational and artistic values uk
dc.subject musical and pedagogical research uk
dc.subject scientific way of thinking uk
dc.subject culturological approach uk
dc.subject educational technologies uk
dc.title Теоретичні і методичні основи формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки uk
dc.title.alternative Theoretical and Methodological Guidelines for the Development of Scientific Research Culture of Future Music Teachers in the Process of Professional Education uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc [371.124:001] (477)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу