ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тушева, Вікторія Володимирівна | |
dc.date.accessioned | 2023-07-03T12:31:10Z | |
dc.date.available | 2023-07-03T12:31:10Z | |
dc.date.issued | 2016 | |
dc.identifier.citation | Тушева, Вікторія Володимирівна. Теоретичні і методичні основи формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Тушева Вікторія Володимирівна ; наук. консультант Євтух Микола Борисович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2016. - 571 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41137 | |
dc.description.abstract | У дисертації висвітлено методологічні, теоретичні і методичні засади проблеми дослідження, запропоновано в якості теоретико-методологічної основи стратегії формувального процесу щодо науково-дослідницької культури майбутніх учителів музики культурологічний підхід, який визначає зміст, особливості реалізації організаційно-педагогічних і методичних заходів. На ґрунті поліпарадигмальної, системної та інтегративної методології розкрито сутність досліджуваного особистісного феномену, структурні компоненти, що лягло в основу проектування концепції дослідження, створення науково-методичного забезпечення системи формування НДК МВМ у процесі професійної підготовки, в межах якої компетентнісний, інноваційний, контекстний підходи стають ефективною методологією побудови практико орієнтованого навчання з урахуванням інтеграційних шляхів розвитку освіти, науки і мистецтва. | uk |
dc.description.abstract | The thesis deals with methodological, theoretical and methodical aspects of research. The essence of future music teacher scientific research culture (FMT SRC), features of educational and pedagogical processes of its formation are revealed on the basis of polyparadigmal, systematic and integrative methodology. Structural (axiologicalorientational, technological and activity, personal and cognitive, creative) and functional components of future music teacher scientific and research culture are grounded, conceptual aspects regarding the formation of this personal phenomenon in the process of professional education are formulated, scientific and methodological system provision including conceptual, content and organizational, technological and monitoring components is developed. Culturological approach represents a theoretical and methodological basis of future music teacher scientific research culture formation strategy; competency, innovative and contextual approaches are considered as those that can become effective methods of creating practice-oriented learning in a complex system of higher pedagogical school professional education considering the ways of integration in the development of education, science and art. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | науково-дослідницька культура майбутнього вчителя музики | uk |
dc.subject | методологічна культура | uk |
dc.subject | аксіологічні орієнтири дослідження | uk |
dc.subject | науковий стиль мислення | uk |
dc.subject | науково-художнє світорозуміння | uk |
dc.subject | технологія науково-дослідницької діяльності | uk |
dc.subject | культурологічний підхід | uk |
dc.subject | педагогічні технології | uk |
dc.subject | scientific research culture of future music teachers | uk |
dc.subject | music teacher methodological culture | uk |
dc.subject | research | uk |
dc.subject | educational and artistic values | uk |
dc.subject | musical and pedagogical research | uk |
dc.subject | scientific way of thinking | uk |
dc.subject | culturological approach | uk |
dc.subject | educational technologies | uk |
dc.title | Теоретичні і методичні основи формування науково-дослідницької культури майбутніх учителів музики в процесі професійної підготовки | uk |
dc.title.alternative | Theoretical and Methodological Guidelines for the Development of Scientific Research Culture of Future Music Teachers in the Process of Professional Education | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | [371.124:001] (477) |