ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Цзоу Ченчжан | |
dc.date.accessioned | 2023-07-03T12:17:18Z | |
dc.date.available | 2023-07-03T12:17:18Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Цзоу Ченчжан. Віртуальний університет як феномен інформаційного суспільства : дис. ... канд. філос. наук : 09.00.10 – філософія освіти / Цзоу Ченчжан ; наук. керівник Свириденко Денис Борисович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2017. - 200 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41131 | |
dc.description.abstract | Здійснено філософську концептуалізацію феномену віртуального університету в умовах становлення інформаційного суспільства. Віртуальний університету визначено як освітній феномен інформаційного суспільства, основним призначенням якого є виробництво і поширення знань та інформації в освітніх цілях за допомогою інформаційно-комунікаційних технологій. Віртуалізація університету супроводжується формуванням «простору симулякрів знань», який змушена освоювати людина інформаційної епохи. Проаналізовано аксіологічні засади університету в контексті їхньої віртуалізації, зокрема показано, що з розвитком інформаційного суспільства виникає необхідність у реактуалізації та переосмисленні змісту освіти та її ціннісних складових. Віртуальний університет з необхідністю має бути побудований з урахуванням нових ціннісних орієнтирів та потреб особистості й соціуму. | uk |
dc.description.abstract | The philosophical conceptualization of the phenomenon of virtual university is performed in terms of information society formation. The virtual university is defined as an educational phenomenon of information society one’s purpose is the production and dissemination of knowledge and information for educational purposes through information and communication technologies. The virtualization of university is accompanied by the formation of "space of knowledge simulacra " which people of information age need to familiarize. The axiological principles of the university are analyzed in the context of their virtualization. Particular it is shown that the development of the information society produces the need of re-actualization and rethinking of educational content and its valuable components. Virtual university needs to be built taking into account new moral values and needs of the individual and society. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | віртуальний університет | uk |
dc.subject | вища освіта | uk |
dc.subject | філософія освіти | uk |
dc.subject | інформаційне суспільство | uk |
dc.subject | симулякр | uk |
dc.subject | Україна | uk |
dc.subject | Китай | uk |
dc.subject | virtual university | uk |
dc.subject | higher education | uk |
dc.subject | philosophy of education | uk |
dc.subject | information society | uk |
dc.subject | simulacra | uk |
dc.subject | Ukraine | uk |
dc.subject | China | uk |
dc.title | Віртуальний університет як феномен інформаційного суспільства | uk |
dc.title.alternative | Virtual university of an educational phenomenon of information society | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 1:37:[378.4+316.3]:004(043.5) |