У дисертації досліджується проблема формування готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності у процесі інструментального навчання. Конкретизовано поняття «готовність до виконавсько-інтерпретаційної діяльності», розкриті теоретичні та практичні аспекти формування цього феномена. Доведено ефективність формування готовності майбутнього вчителя музики до виконавсько-інтерпретаційної діяльності за умов впровадження експериментальної методики, яка забезпечує динаміку формування рівнів досліджуваної готовності віднизького до високого. Дана м етодика передбачає: розвиток спонукальних мотивів щодо самостійного створення інтерпретації музичного твору,поглиблення здатності до опанування музично-аналітичним мисленням, підвищення рівня творчої активності та здатності до рефлексивного осмислення результатів виконавсько-інтерпретаційної діяльності. Узагальнення результатів упровадження експериментальної методики у практику мистецьких ВНЗ України і Китаю дозволило визначити педагогічні умови формування готовності майбутнього вчителя музики довиконавсько-інтерпретаційної діяльності у процесі інструментального
навчання.
In the dissertation the problem of formation of readiness of the future teacher of music to performance-interpretation of the tool in the study. Concretized the concept of «readiness-performing interpretative activity», revealed the theoretical and practical aspects of this phenomenon. The efficiency of formation of readiness of the future teacher of music to performance-interpretation of the conditions for the implementation of experimental technique that provides dynamic formation studied levels of readiness from low to high. This method involves: developing incentives on creating independent interpretation of a musical work, deepening the ability to capture musically analytical thinking, enhance creative activity and capacity for reflective thinking, interpretation of results of performing activities. Summary results of the implementation of experimental techniques in the practice of art universities of Ukraine and China allowed to define pedagogical conditions of formation of readiness preparedness for future teachers of music-performing interpretative activity in the instrumental training.