Дисертація присвячена дослідженню проблеми диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи у загальноосвітніх навчальних закладах і вирішенню питання оновлення методичних засад означеної підготовки в умовах фахового навчання студентів мистецьких факультетів. Визначено зміст індивідуально-групових форм диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи у загальноосвітніх навчальних закладах, розроблено компоненту структуру готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до диригентсько-хорової роботи як результату досліджуваного феномену. Визначено критерії, показники та виявлено рівні готовності майбутніх учителів музичного мистецтва до диригентсько-хорової роботи у загальноосвітніх навчальних закладах. Теоретично обґрунтовано методичні засади та експериментально перевірено поетапну методику диригентсько-хорової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до роботи у загальноосвітніх навчальних закладах.
The thesis is devoted to study the problem of conducting-choral training the future music arts' teachers to work in secondary schools and resolution the issue of update this training's methodical basics in a special training the arts' faculties' students' context. There is determined a content the individual-group forms of conducting-choral training the future music arts' teachers. There is developed a componential structure of readiness the future music arts' teachers to conductingchoral work such as the phenomenon being studied result. There are determined the criteria, indicators and levels of readiness the future music arts' teachers to conducting-choral work in secondary schools. There are theoretically substantiate the methodical basics and experimental checked the phased methodology of conductingchoral training the future music arts' teachers to work in secondary schools.