У дисертації представлено теоретичне узагальнення та нове розв’язання проблеми формування інтерпретаторської компетентності майбутніх співаків з КНР у процесі фахової підготовки у вищих педагогічних навчальних закладах України, що полягає у розробці педагогічних умов зазначеного процесу. Теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено, що якість формування інтерпретаторської компетентності у майбутніх співаків з КНР залежить від комплексу стійких мотивів, які впливають на зацікавленість суб’єкта навчального процесу у професійному зростанні (мотиваційний компонент); арсеналу знань, умінь і навичок з історії музики, її теорії, виконавської майстерності (технологічний компонент); інтелектуального потенціалу майбутнього фахівця вокальної справи, його слухових уявлень, художнього світосприйняття, асоціативного мислення (творчий компонент). Експериментальним упровадженням зазначених педагогічних умов в систему фахової підготовки майбутніх співаків з КНР доведена їх ефективність.
The thesis presents theoretical generalization and new solution to the problem of forming of competency in interpretation of future singers from PRC in the process of professional training in higher pedagogical educational establishments of Ukraine that consists in designing the pedagogical conditions of its realization. Theoretically proved and experimentally verified that the quality formation of competency in interpretation of the future singer from PRC depends on the complex sustained motives that affect on the interest the subject in the educational process of professional growth (motivational component); arsenal of knowledge, abilities and skills in music history, theory, performance skills (technology component); intellectual potential future specialist in vocal, his auditory representations, artistic perception, associative thinking (creative component).
Experimental implementation of these pedagogical conditions system in the professional training of future singers from PRC, proved their effectiveness.