У дисертаційній роботі запропоновано методику навчання інтегрованого курсу соціально-екологічної безпеки життєдіяльності для майбутніх учителів технології.
У роботі виділено основні напрямки дослідження, теоретично обґрунтовано застосування інноваційних технологій при вивченні соціальноекологічної безпеки життєдіяльності, насамперед міждисциплінарну інтеграцію дисциплін з безпеки життя і діяльності та використання інформаційних технологій. Встановлено, що інтеграція при формуванні компетентностей з безпеки життєдіяльності у майбутніх вчителів технологій відображається у змісті та структурі фахової освіти та освіти з безпеки діяльності, що дозволяє сформувати у студентів цілісний світогляд.
The thesis suggests the methods of the integrated course on social and environmental life security for future teachers of technologies. The paper highlights the main areas of the research. The use of innovative technologies in the study of social and environmental safety of life is theoretically justified, especially interdisciplinary integration disciplines of life safety and activity, and the use of information technologies. It was established that the integration of competencies in the formation of life safety technologies of the teachers is reflected in the content and structure of professional and life safety education. It allows the students to form a coherent worldview.