Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Креативно-проєктивний конструкт підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-хорової роботи з учнями

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Козир, Алла Володимирівна
dc.contributor.author Ліхіцька, Лариса Миколаївна
dc.date.accessioned 2023-06-27T13:26:59Z
dc.date.available 2023-06-27T13:26:59Z
dc.date.issued 2023
dc.identifier.citation Козир, А. В. Креативно-проєктивний конструкт підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-хорової роботи з учнями / А. В. Козир, Л. М. Ліхіцька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 14 : Теорія і методика мистецької освіти : зб. наук. праць / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ : Вид-во УДУ імені Михайла Драгоманова, 2023. - Вип. 29. - С. 42-49. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41081
dc.description.abstract Стаття розкриває креативно-проєктивний напрямок вокально-хорової роботи студентів факультетів мистецтв університетів. Цей конструкт охоплює високий рівень розвитку саморегуляції емоційної сфери вчителя, наявність артистизму, виявлення творчого натхнення, використання творчо-індивідуального стилю в роботі з учнями, вміння створювати креативне середовище для взаємного розвитку суб’єктів педагогічної взаємодії. Креативно-проєктивний конструкт підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва активізує їх творчий потенціал і дозволяє її вибудувати як систему, що самоорганізовується. Резерви творчого потенціалу коріняться в невикористаних можливостях вчителя музичного мистецтва та в системі підходів до їх використання. У зв’язку з цим творчий потенціал учителів музичного мистецтва становить синтез типового й притаманного кожній конкретній особистості. У статті наведені методики співацької роботи видатних майстрів вокального мистецтва. uk
dc.description.abstract The article reveals the creative and projective direction of vocal and choral work of students of art faculties of universities. This construct covers a high level of development of the self-regulation of the teacher’s emotional sphere, the presence of artistry, the identification of creative inspiration, the use of a creative and individual style in working with students, the ability to create a creative environment for the mutual development of the subjects of pedagogical interaction. The creative-projective construct of training future music teachers activates their creative potential and allows it to be built as a self organizing system. Reserves of creative potential are rooted in the unused opportunities of the music teacher and in the system of approaches to their use. In this regard, the creative potential of music teachers is a synthesis of the typical and inherent to each individual. The article describes the methods of singing work of outstanding masters of vocal art. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher УДУ імені Михайла Драгоманова uk
dc.subject креативно-проєктивний конструкт uk
dc.subject майбутні вчителі музичного мистецтва uk
dc.subject виконавська майстерність uk
dc.subject вокально-хорова діяльність uk
dc.subject творчий потенціал uk
dc.subject creative and projective construct uk
dc.subject future teachers of musical art uk
dc.subject performing skill uk
dc.subject vocal and choral activity uk
dc.subject creative potential uk
dc.title Креативно-проєктивний конструкт підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до вокально-хорової роботи з учнями uk
dc.title.alternative Creative and projective construct direction of training future teachers of music for vocal and choral work with pupils uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.011.3-051:78
dc.identifier.doi 10.31392/NPU-nc.series14.2023.29.05


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу