Дисертація присвячена проблемі формування готовності майбутнього вчителя музики до організації музично-дозвіллєвої діяльності учнівської молоді. Проаналізовано стан досліджуваної проблеми в науковій літературі, у теорії та практиці вищої музично-педагогічної освіти, уточнено зміст понять «музично-дозвіллєва діяльність» та «готовність учителя музики до організації музично-дозвіллсвої діяльності учнівської молоді», визначено компонентну структуру готовності майбутнього вчителя музики до організації означеної діяльності. Визначено критерії та показники готовності до організації музичнодозвіллєвої діяльності учнівської молоді та педагогічні умови ефективного здійснення цього процесу.
The dissertation is devoted to the problem of formation of readiness of the future teacher of music to organizing musical and leisure activity of school youth. The state of the problem was analyzed in the scientific literature in the theory and practice of high musical education, clarified the meaning of «music and leisure activity» and «readiness of music teacher to organizing musical and leisure activity of school youth», specified component structure of readiness for future music teacher in organizing of the designated activity. Pedagogical conditions of effective implementation of the process were defined. Criteria and indicators of readiness in organizing of music and leisure activity of school youth have been designed.