Кваліфікаційна наукова робота присвячена питанням методики інформатичної підготовки студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з використанням комп’ютерно орієнтованих засобів навчання. Уроботі проаналізовано основні підходи та напрямки наукових досліджень з проблеми організації інформатичної підготовки студентів інженерно-педагогічних факультетів в умовах процесу інформатизації, психолого-педагогічні аспекти організації інформаційної взаємодії при умові використання комп’ютерно орієнтованих засобів навчання, визначені форми і методи навчання студентів інженерно-педагогічних спеціальностей з використанням комп’ютерно орієнтованих засобів навчання; підсумовано, що в умовах використання КОЗН при вивченні інформатичних дисциплін відбувається активна інформаційна взаємодія між викладачем та студентом, яка надає студентам інженерно-педагогічних спеціальностей можливість удосконалити інформатичну підготовку, здобути нові знання, активно включатися в процес формування навичок професійної діяльності, задовольняти свої освітні потреби, здійснювати самоосвітню діяльність; викладачеві – оперативно керувати процесом інформатичної підготовки майбутніх інженерів-педагогів, здійснювати електронне консультування студентів, оцінювати їхні навчальні досягнення.
Qualifying scientific work is devoted to questions of the methodology of computer science preparation of students of engineering and pedagogical specialties with the use of computer-oriented teaching aids. In the work the basic approaches and directions of scientific researches on the problem of the organization of computer science preparation of students of engineering and pedagogical faculties in the conditions of the informatization process, psychological and pedagogical aspects of the organization of information interaction with the condition of using computer-oriented teaching aids, the forms and methods of teaching the students of engineering and pedagogical specialties are determined. using computer-based learning tools; it is concluded that in the use of KOZN in the study of computer science there is an active information interaction between a teacher and a student that provides students with engineering and pedagogical specialties the opportunity to improve computer training, gain new knowledge, actively participate in the process of forming professional skills, to meet their educational needs, to carry out self-education activities; Teacher - to quickly manage the process of informational training of future engineers-teachers, to provide electronic counseling for students, to evaluate their educational achievements.