Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Теоретико-методичні засади оцінювання навчальних досягнень з математики учнів старшої школи

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Школьний, Олександр Володимирович
dc.date.accessioned 2023-06-21T10:35:09Z
dc.date.available 2023-06-21T10:35:09Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Школьний, Олександр Володимирович. Теоретико-методичні засади оцінювання навчальних досягнень з математики учнів старшої школи : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Школьний Олександр Володимирович ; наук. консультант Працьовитий Микола Вікторович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. – 448 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41038
dc.description.abstract Дисертація присвячена проблемі оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи. Закладено теоретичні основи дослідження: висвітлено термінологічний аспект проблеми, введено в розгляд нові поняття, що стосуються тематики, уточнено зміст уже відомих понять, вивчено світовий досвід проведення стандартизованих оцінювань і на його основі запропоновано авторську модель дворівневого тестування з математики, з’ясовано роль і місце завдань на перевірку здібностей учнів до навчання в системі стандартизованих оцінювань, наведено завдання з математики на перевірку здібностей, які можна включати до предметного зовнішнього тесту незалежного оцінювання. uk
dc.description.abstract The thesis is devoted to the problem of assessment of students of senior school. We put theoretical foundations of investigation: illuminate terminological aspect of the problem, introduce some new concepts related to the subject, clarify the content of the already known concepts, study the world experience of standardized assessment and on its basis propose author's model of two-level test in mathematics, clarify the role and place of ability items in the system of standardized assessment, give such items, that can be included into the subject test of external independent assessment. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject математична підготовка учнів uk
dc.subject навчальні досягнення учнів uk
dc.subject якість математичної освіти uk
dc.subject оцінювання uk
dc.subject освітні вимірювання uk
dc.subject завдання з математики uk
dc.subject комплекси завдань з математики uk
dc.subject тестові завдання з математики uk
dc.subject тести з математики uk
dc.subject задання з математики на перевірку здібностей uk
dc.subject підготовка до стандартизованого оцінювання uk
dc.subject навчання вчителів математики uk
dc.subject якісні тестові завдання uk
dc.subject mathematical training of pupils uk
dc.subject educational achievement of pupils uk
dc.subject quality of mathematics education uk
dc.subject assessment uk
dc.subject educational measurement uk
dc.subject math items uk
dc.subject complex of math items uk
dc.subject math test items uk
dc.subject math tests uk
dc.subject ability items uk
dc.subject preparation to standardized assessment uk
dc.subject training of teachers of mathematics uk
dc.subject quality test items uk
dc.title Теоретико-методичні засади оцінювання навчальних досягнень з математики учнів старшої школи uk
dc.title.alternative Theoretical and methodological principles of student achievement assessment of in mathematics uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 372.851


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу