ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Школьний, Олександр Володимирович | |
dc.date.accessioned | 2023-06-21T10:35:09Z | |
dc.date.available | 2023-06-21T10:35:09Z | |
dc.date.issued | 2015 | |
dc.identifier.citation | Школьний, Олександр Володимирович. Теоретико-методичні засади оцінювання навчальних досягнень з математики учнів старшої школи : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (математика) / Школьний Олександр Володимирович ; наук. консультант Працьовитий Микола Вікторович ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ, 2015. – 448 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/41038 | |
dc.description.abstract | Дисертація присвячена проблемі оцінювання навчальних досягнень учнів старшої школи. Закладено теоретичні основи дослідження: висвітлено термінологічний аспект проблеми, введено в розгляд нові поняття, що стосуються тематики, уточнено зміст уже відомих понять, вивчено світовий досвід проведення стандартизованих оцінювань і на його основі запропоновано авторську модель дворівневого тестування з математики, з’ясовано роль і місце завдань на перевірку здібностей учнів до навчання в системі стандартизованих оцінювань, наведено завдання з математики на перевірку здібностей, які можна включати до предметного зовнішнього тесту незалежного оцінювання. | uk |
dc.description.abstract | The thesis is devoted to the problem of assessment of students of senior school. We put theoretical foundations of investigation: illuminate terminological aspect of the problem, introduce some new concepts related to the subject, clarify the content of the already known concepts, study the world experience of standardized assessment and on its basis propose author's model of two-level test in mathematics, clarify the role and place of ability items in the system of standardized assessment, give such items, that can be included into the subject test of external independent assessment. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | математична підготовка учнів | uk |
dc.subject | навчальні досягнення учнів | uk |
dc.subject | якість математичної освіти | uk |
dc.subject | оцінювання | uk |
dc.subject | освітні вимірювання | uk |
dc.subject | завдання з математики | uk |
dc.subject | комплекси завдань з математики | uk |
dc.subject | тестові завдання з математики | uk |
dc.subject | тести з математики | uk |
dc.subject | задання з математики на перевірку здібностей | uk |
dc.subject | підготовка до стандартизованого оцінювання | uk |
dc.subject | навчання вчителів математики | uk |
dc.subject | якісні тестові завдання | uk |
dc.subject | mathematical training of pupils | uk |
dc.subject | educational achievement of pupils | uk |
dc.subject | quality of mathematics education | uk |
dc.subject | assessment | uk |
dc.subject | educational measurement | uk |
dc.subject | math items | uk |
dc.subject | complex of math items | uk |
dc.subject | math test items | uk |
dc.subject | math tests | uk |
dc.subject | ability items | uk |
dc.subject | preparation to standardized assessment | uk |
dc.subject | training of teachers of mathematics | uk |
dc.subject | quality test items | uk |
dc.title | Теоретико-методичні засади оцінювання навчальних досягнень з математики учнів старшої школи | uk |
dc.title.alternative | Theoretical and methodological principles of student achievement assessment of in mathematics | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 372.851 |