Дисертацію присвячено проблемі фаховій підготовці майбутніх учителів музики, яка передбачає комплексну виконавську підготовку різних напрямків та зокрема формуванню такого феномена як виконавська стабільність. Нова парадигма освіти вимагає її істотної модернізації відповідно до сучасних стандартів підготовки вчительських кадрів, зокрема пошук нових форм та методів фахового становлення майбутніх учителів музики. Аналіз науково-методичної літератури виявив недостатню розробленість проблеми формування виконавської стабільності вчителя, що обмежує його можливості у виконанні музики в умовах прилюдного виступу перед дитячою аудиторією, у вирішенні завдань розповсюдження мистецьких цінностей серед учнівської молоді.
The dissertation is dedicated to the problem of professional training of future teachers of music which involves the complex performance training of various trends, in particular the formation of such phenomenon as the performance stability. The dissertation justifies the research and methodological approaches, among which the prominent ones are systematical, humanitarian, competence, person-centered, academic and acmeological approaches. Thus allowed to classify, logically construct the theoretical grounds for the methodology of formation of performance stability of future teachers of music within the process of acquiring the professional disciplines (major musical instrument, choral conducting, voice training).