У дисертації досліджено проблему самоорганізації навчального простору майбутніх викладачів-музикантів у педагогічних університетах України, актуальність якої визначено необхідністю їх адаптації у надзвичайних освітніх умовах держави, що навчає, та зростання фахової компетентності. Підготовка фахівців нового покоління спонукає до внесення змін у навчальні програми майбутніх викладачів, зокрема викладачів- музикантів. У зв’язку з цим відбувається переосмислення цілей і завдань навчання, його змісту, розробляються нові активні методи і форми організації діяльності, нові педагогічні технології. Це зумовлює освітню переорієнтацію студентів та магістрантів, у тому числі іноземних, які здобувають освіту у вищих педагогічних закладах. Освітні орієнтири спрямовуються на формування самостійної, творчої активності майбутнього викладача, здатного до продуктивної навчальної діяльності, який володіє системним мисленням, професійною мобільністю та адаптивністю, високим рівнем саморозвитку.
The thesis explored the problem of self-organizing learning space future teachers-musicians at pedagogical universities of Ukraine, the urgency of which is determined by the necessity of their adaptation in emergency educational conditions state that teaches, and the growth of professional competence. Training a new generation of leads to changes in the training of future teachers, including teacher-musicians. In connection with this going on rethinking the goals and objectives of the training, its contents are new active methods and forms of organization activity, new pedagogical technologies. This causes the reorientation of education of students and graduates, including foreign, who receive education in higher educational institutions. Educational guidelines aimed at the formation of the independent creative activity of the future teacher capable of productive educational activity that owns the system thinking, professional mobility and adaptation, high levels of self-development.