У роботі проаналізовано нормативно-правові документи, психолого-педагогічну, науково-методичну та навчальну літературу з проблеми дослідження; визначено психолого-педагогічні та методичні передумови, що забезпечують підвищення рівня інформатичної підготовки студентів економічних напрямів вищих навчальних закладів; узагальнено передовий педагогічний досвід щодо впровадження у навчальний процес ВНЗ економічного профілю інформаційно-комунікаційних і комп’ютерних технологій; уточнено зміст професійних та інформатичних компетентностей майбутніх фахівців у галузі економіки з урахуванням вимог інформаційного суспільства; розроблено комп’ютерно орієнтовну методичну систему
навчання курсу «Інформатика» (цілі, зміст, методи, засоби та форми організації навчання) для студентів економічних напрямів підготовки, що ґрунтується на компетентісному підході, широкому використанні технологій дистанційного навчання при організації індивідуальної та самостійної роботи студентів, розв’язуванні професійно орієнтованих задач засобами сучасних інформаційних технологій та поглибленні зв’язків між інформатичними, математичними та економічними дисциплінами; створено методичне забезпечення курсу інформатики з використанням технологій дистанційного навчання, зокрема електронний навчальний курс «Інформатика» на базі системи MOODLE; експериментально перевірено доцільність та ефективність впровадження у ВНЗ компонент запропонованої комп’ютерно орієнтованої методичної системи навчання інформатики майбутніх економістів.
The paper analyzes the legal documents, psychological, educational, scientific, methodical and educational literature on the study; defined psychological, pedagogical and methodological conditions that increase the level of training of students informatychnoyi economic trends of higher education institutions, as well as intensification of the process of science education and training; summarizes the best educational experience for implementation in the educational process of high school of economics of information and communication and computer technologies; clarified the content and informatychnyh professional competence of future specialists in economics and pidpryemnytstva with the requirements of the information society; objectives, content, methods, means and organizational learning, which is set by computer oriented methodical system of teaching science future economists; developed methodological support science course for students of economic areas of training using distance learning technologies; experimentally tested the feasibility and effectiveness of implementation in higher education proposed components of computer oriented methodical system of teaching science future economists.