ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Івченко, В. В. | |
dc.date.accessioned | 2013-11-24T13:59:33Z | |
dc.date.available | 2013-11-24T13:59:33Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Івченко, В. В. Використання історичного матеріалу в процесі формування понять про наукові абстрактні фізичні моделі граничного переходу в майбутніх учителів фізики / В. В. Івченко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 83-87. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4090 | |
dc.description.abstract | Розглянуто деякі історичні аспекти розвитку модельних уявлень в фізиці. Використання цього матеріалу під час проведення лекційних і семінарських занять повинно сприяти покращенню якості засвоєння відповідних абстрактних понять у майбутніх вчителів фізики. | ru_RU |
dc.description.abstract | In this paper we consider some historical aspects of the model concepts development in physics. The use of this material during the lectures and seminars should help improve the quality of the learning of abstract concepts of future physics teachers. | ru_RU |
dc.language.iso | uk | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | історичний підхід | ru_RU |
dc.subject | абстрактні фізичні моделі граничного переходу | ru_RU |
dc.subject | вища школа | ru_RU |
dc.subject | historical approach | ru_RU |
dc.subject | abstract physical limit transition models | ru_RU |
dc.subject | high school | ru_RU |
dc.subject.classification | 378.147.31:53 | ru_RU |
dc.title | Використання історичного матеріалу в процесі формування понять про наукові абстрактні фізичні моделі граничного переходу в майбутніх учителів фізики | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |