Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Психодіагностика та психокорекція синдрому гіперактивності у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Федоренко, Марина Вікторівна
dc.date.accessioned 2023-06-08T12:49:43Z
dc.date.available 2023-06-08T12:49:43Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Федоренко, Марина Вікторівна. Психодіагностика та психокорекція синдрому гіперактивності у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.08 – спеціальна психологія / Федоренко Марина Вікторівна ; наук. кер. Синьов Віктор Миколайович ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 285 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40877
dc.description.abstract У роботі здійснений аналіз проблеми розуміння синдрому гіперактивності та причин його виникнення, висвітлений стан дослідження означеної проблеми з позицій медичного, психологічного, педагогічного напрямків. На підставі існуючих критеріїв оцінювання синдрому гіперактивності визначені його симптоми у розумово відсталих дітей дошкільного віку, представлений комплекс діагностичних процедур для його психологічного вивчення. Виявлені особливості прояву синдрому гіперактивності, урахування яких дозволяє виділити три типи синдрому гіперактивності у розумово відсталих дітей: емоційно нестійкий, імпульсивний та астенічний. uk
dc.description.abstract Analysis of the problem of understanding the hyperactivity syndrome and its causes was made. Highlight the state of research of identified problem from the point of view of medical, psychological, pedagogical trends. On the basis of existing criteria for evaluation of hyperactivity syndrome determined symptoms of the syndrome in mentally retarded children of preschool age. Presented complex of diagnostic procedures for its psychological study. Determined features of manifestation of hyperactivity syndrome, which allows to identify three types of hyperactivity syndrome in mentally retarded children: emotionally unstable, impulsive and asthenic. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject розумова відсталість uk
dc.subject синдром гіперактивності uk
dc.subject поведінкові порушення uk
dc.subject психодіагностика uk
dc.subject психокорекція uk
dc.subject preschool age uk
dc.subject mental retardation uk
dc.subject hyperactivity syndrome uk
dc.subject behavioral disorders uk
dc.subject psychodiagnosis uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.title Психодіагностика та психокорекція синдрому гіперактивності у дітей дошкільного віку з розумовою відсталістю uk
dc.title.alternative Psychodiagnostics and psychocorrection of hyperactivity syndrome in children of preschool age with mental retardation uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.76-056.313-053.4


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу