У роботі здійснено філософсько-освітнє обґрунтування концептуальних основ та систематизацію актуальних імперативів підготовки професіоналів з інноваційної діяльності. Дослідження актуалізовано потребою підготовки професіоналів з інноваційної діяльності у межах послідовної концепції, положення якої відповідають вимогам часу та забезпечать конкурентоспроможність фахівців на сучасному етапі розвитку суспільства. Високий соціальний етос інновацій актуалізує потребу в підготовці спеціалістів, здатних реалізовувати повний цикл управління інноваційною діяльністю у визначеній сфері.
The work carried out the philosophical and educational substantiation of the conceptual bases as well as systematization of topical imperatives of training of professionals on innovation activities. The research has been actualized by the need to train professionals on innovation within the framework of a consistent concept that meets the requirements of the time and will ensure the competitiveness of such specialists at the present stage of society's development.