Публікація: Організаційно-педагогічні умови формування в учнів навичок мислення високого рівня на уроках математики засобами мережних технологій
Вантажиться...
Дата
Автори
Веліховська, А. Б.
Назва журналу
ISSN журналу
Назва тому
Видавець
Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова
Анотація
У статті розглянуто організаційно-педагогічні умови формування в учнів навичок мислення високого рівня на уроках математики; проаналізовано основні форми і методи розвитку пізнавальних навичок, вироблення вмінь самостійно конструювати свої знання, знаходити шляхи розвитку творчого та критичного мислення, сформулювати та вирішити проблему; дано рекомендації щодо організації процесу навчання математики засобами мережних технологій.
Organizational and pedagogical conditions of forming of pupils skills of thinking of high level in the lessons of Mathematics are considered in the article. Main forms and methods of the development of critical and creative thinking are analyzed. Recommendations on organization of Mathematics educational process by the way of networking technologies are given.
Organizational and pedagogical conditions of forming of pupils skills of thinking of high level in the lessons of Mathematics are considered in the article. Main forms and methods of the development of critical and creative thinking are analyzed. Recommendations on organization of Mathematics educational process by the way of networking technologies are given.
Опис
Ключові слова
навички мислення високого рівня, сучасний урок математики, мережні технології, skills of thinking of high level, networking technologies, modern lesson of Mathematics
Бібліографічний опис
Веліховська, А. Б. Організаційно-педагогічні умови формування в учнів навичок мислення високого рівня на уроках математики засобами мережних технологій / А. Б. Веліховська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 50-55.