ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Вишневська, Е. | |
dc.date.accessioned | 2013-11-23T16:24:08Z | |
dc.date.available | 2013-11-23T16:24:08Z | |
dc.date.issued | 2012 | |
dc.identifier.citation | Вишневська, Е. Чинники, що зумовлюють якість професійної адаптації вчителя / Е. Вишневська // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5: Педагогічні науки: реалії та перспективи : збірник наукових праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2012. – Вип. 33. Кн. 2. – С. 43-50. | ru_RU |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/4082 | |
dc.description.abstract | У статті підкреслюється, що адаптація являє собою тривалий і складний процес Якість і перебіг перепідготовки обумовлені різними факторами, насамперед, це: особистісні чинник мотивації вибору професії, рівень виявлення і задоволення від роботи, зовнішні чинники – так звані умови праці вчителя. Були визначені ситуаційні фактори, до яких відносяться: якість перших контактів з персоналом та соціальним середовищем, атмосфера праці в колективі, освітні, матеріальні і житлові умови установи, а також умови особистісного життя. Суттєве значення для професійної адаптації сучасного вчителя має розвиток його особистісних якостей щодо ініціативності творчості і креативності. | ru_RU |
dc.description.abstract | The article emphasizes that adaptation is a long and complicated process quality and training course due to various factors, first is: personal factors motivating the choice of profession, level detection and job satisfaction, external factors – the so-called conditions of teachers. Were identified situational factors, which include: quality first contacts with staff and social environment, the atmosphere in the team work, educational, financial and housing agencies, as well as terms of personal life. Essential for professional adaptation of modern teacher must develop his personal qualities of initiative on creativity and creativity. | ru_RU |
dc.language.iso | pl | ru_RU |
dc.publisher | Видавництво НПУ імені М. П. Драгоманова | ru_RU |
dc.subject | вчитель | ru_RU |
dc.subject | освіта | ru_RU |
dc.subject | професійна адаптація | ru_RU |
dc.subject | особистісні чинники | ru_RU |
dc.subject | зовнішні чинники | ru_RU |
dc.subject | творчість | ru_RU |
dc.subject | креативність | ru_RU |
dc.subject | teacher | ru_RU |
dc.subject | education | ru_RU |
dc.subject | personal factors | ru_RU |
dc.subject | external factors | ru_RU |
dc.subject | creativity | ru_RU |
dc.title | Чинники, що зумовлюють якість професійної адаптації вчителя | ru_RU |
dc.type | Article | ru_RU |