У дисертації розкриваються особливості інтеграції українських національних співацьких традицій у вокальній підготовці китайських студентів. На основі аналізу літератури з проблеми дослідження та існуючого практичного досвіду розкрито авторське тлумачення дефініції «інтеграція національних співацьких традицій у вокальній підготовці» відносно студентів Китаю та сутність її формування в процесі фахової підготовки майбутніх учителів музики. Розробленокомпонентну структуру (мотиваційноспрямований,ціннісно-пізнавальний, творчо-виконавський), методичну модель інтеграції вокального навчання китайських студентів з використанням українських співацьких традицій та поетапну методику,яка передбачає їх творчу трансформацію в шкільну практику Китаю.
In the thesis the peculiarities of Ukrainian integration of national singers in the vocal tradition of preparing Chinese students. Based on analysis of literature on the existing research and experience reveals the author's interpretation of the definition of "integration of national traditions singers in vocal training" regarding Chinese students and nature of its formation in the professional training of future teachers of music. Designed component structure (motivational aims, values and cognitive, creative and performing), methodological integration model of vocal learning Chinese students using Ukrainian singers traditions and phased methodology that involves the creative transformation of school practices in China.