У дисертації розглянуто проблему формування соціально-етичних цінностей у студентів економічних спеціальностей ─ майбутніх фахівців-менеджерів економічної сфери. У роботі представлено теоретичний аналіз наукових підходів до проблеми формування соціально-етичних цінностей студентів економічних спеціальностей; визначено й уточнено поняття «цінність», «соціально-етичні цінності», «сформованість соціально-етичних цінностей у майбутніх менеджерів економічної сфери»; розроблено критерії, показники та рівні сформованості соціально-етичних цінностей; визначено етапи, розроблено та експериментально перевірено ефективність дії змісту, форм і методів у позанавчальній виховній роботі, які забезпечують успішне формування соціально-етичних цінностей у студентів ─ майбутніх менеджерів економічної сфери.
The problem of formation of socio-ethical values of economic specialties students ─ future specialists-managers of economic sphere has been considered in the thesis. In the paper the theoretical analysis of scientific approaches to the problem of formation of socio-ethical values of economic specialties’ students has been presented; the concepts of «value», «socio-ethical values», «formation of socio-ethical values of the future managers of economic sphere» have been defined and refined; criteria, indicators and levels of formation of socio-ethical values have been worked out; the effectiveness of the content, forms and methods in extracurricular upbringing work, which provides successful formation of socio-ethical values among students ─ the future managers of economic sphere, has been developed and experimentally tested.