У дисертації здійснюється аналіз педагогічних та суспільно-державних умов підготовки якісного фахівця з фізичного виховання та спорту для організації процесу фізичної культури, спортивного дозвілля та виховної роботи з учнівською молоддю у контексті гуманізації освітнього процесу із використанням власних теоретичних напрацювань та практичного досвіду в організації спортивного дозвілля та аквафізкультури. Визначено, що фізична підготовка сучасної молоді спонукає до усвідомлення ролі фізичної культури, як складової частини загальної культури сучасності, та необхідності та вирішенням глобальних проблем пов'язаних із здоров'ям молоді, його покращення та зміцнення. Здійснено узагальнення результатів роботи щодо педагогічних та суспільно-державних умов підготовки якісного фахівця з фізичного виховання та спорту для організації процесу фізичної культури, спортивного дозвілля та виховної роботи з учнівською молоддю у контексті гуманізації освітнього процесу із використанням власних теоретичних напрацювань та практичного досвіду в організації спортивного дозвілля. Сформульовано рекомендації, які мають істотне теоретико-практичне значення. Звертається увага на те, що у підготовці майбутніх фахівців з фізичного виховання та спорту значну увагу необхідно акцентувати на розвитку творчої особистості дітей, підлітків та юнацтва, виявленні та становленні індивідуальних особливостей школярів, рівні особистісно-виховних досягнень учнівської молоді, створенні відповідних умов для всебічного розвитку учнів.
In the dissertation is the analysis of pedagogical and social and public conditions for the training of qualified professionals of physical education and sport for organizing the process of physical culture, sports and leisure and educational work with students in the context of humanization of the educational process with the us of their own theoretical developments and practical experience in the organization of sporting leisure and aquatic physical culture. It is determined that the physical training of today's youth and encourages the awareness of the role of physical culture as an integral part of the General culture of modernity, and the need and the solution to global problems related to health of young people, of its improvement and strengthening. Made generalization of results of pedagogical and social-state conditions for the training of qualified professionals of physical education and sport for organizing the process of physical culture, sports and leisure and educational work with students in the context of humanization of the educational process with the use of their own theoretical developments and practical experience in organizing sports activities. Recommendations, which have important theoretical and practical significance. Draws attention to the fact that in the preparation of future specialists of physical education and sport, great attention should focus on the development of creative personality of children, adolescents and young adults, identifying and strengthening the individual particularities of students, levels of personal educational
achievements of students, creation of appropriate conditions for the full development of students.