У дисертації запропоновано нову педагогічну концепцію формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики в процесі практичних занять з методики навчання фізики, яка забезпечує якість і результативність вищої освіти та створює передумови становлення високо-компетентністного фахівця даної галузі. Розроблена концепція розкриває напрями теорії управління пізнавальними процесами в аспектах дієвості та діяльності здобувачів вищої освіти: під час систематичного контролювання успішності майбутніх учителів фізики. У проведенні дослідження проаналізовано психолого-педагогічні чинники формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики в процесі практичних занять з методики навчання фізики, визначено теоретичні передумови впровадження навчально-методичних завдань диференційованого змісту для формування методичної компетентності майбутніх учителів фізики, показано характерні особливості дієвості та діяльності майбутніх учителів фізики в процесі практичних занять з методики навчання фізики.
The dissertation deals with anew teaching concept of methodical competence of future Physics teachers during practical training of teaching Physics that ensures the quality and effectiveness of higher education and creates conditions for highly professional competence in teaching. The concept reveals areas of control theory in cognitive processes efficiency and aspects of higher education applicants’ activity and the systematic monitoring of progress in studies of future Physics teachers. Psychological and pedagogical factors of future Physics teachers’ methodical competence are analysed during practical training on methods of teaching Physics. Theoretical preconditions of differentiated and individual teaching tasks for the formation of methodical competence of future teachers of physics are implemented. The peculiarities of future Physics teachers’ activity during practical training on methods of teaching Physics are demonstrated.