У статті розглянуті питання комплексної оцінки інформатичної компетентності в умовах впровадження модульного навчання та стандартів нового покоління. Показані шляхи формування оцінки інформатичної компетентності з позицій рівневого підходу. Обґрунтована доцільність представлення комплексних оцінок інформатичної компетентності в дихотомічному вигляді.
In article the question of construction of the concept of development of system information preparations of the future readiers of technological education in conditions competence the approach is considered Formation way of information are shown competence from posiirai of the level approach.
В статье рассмотренные вопросы комплексной оценки информатической компетентности в условиях внедрения модульного обучения и стандартов нового поколения. Показаны пути формирования оценки информатической компетентности с позиций уровневого подхода. Обоснована целесообразностъ представления комплексных оценок информатической компетентности в дихотомическом виде.