У статті розглянуті теоретичні аспекти застосування компетентісно-діяльнісного підходу для системи інформатичної підготовки учителів трудового навчання. Описуються тенденції, які обумовлюють зміни у фаховій підготовці майбутнього вчителя трудового навчання, розглядається реалізація оптимальних інформатичних компетентніших моделей вищої технологічної освіти.
В статье рассмотренные теоретические аспекты применения компетентносно- деятелъносного подхода для системы информатической подготовки учителей трудового обучения. Описываются тенденции, которые обусловливают изменения в профессиональной подготовке будущего учителя трудового обучения, рассматривается реализация оптимальных информатических компетентносных моделей высшего технологического образования.
The article examines theoretical aspects of using competence and activity approach in the informational training of labour study teacher. It describes tendencies that determine changes in the professional training of labour study teacher, examines the realization of optimal information and competence models of high technologies education.