Дисертація присвячена дослідженню гуманітарних вимірів вищої медичної освіти у сучасному українському суспільстві в межах філософсько-антропологічного аналізу. Встановлено, що гуманітарними вимірами вищої медичної освіти є наступні: освітній (вплив гуманітарної складової на посилення гуманізації системи вищої медичної освіти); філософськоантропологічний (вплив гуманітарної освіти на особистості студента-медика й викладача медичного ВНЗ); соціально-антропологічний (управління забезпеченням якості гуманітарної освіти у медичних ВНЗ). Здійснене обґрунтування значення гуманітарної освіти у професійній соціалізації студентів вищих медичних закладів. Новизна дослідження полягає у формуванні концептуального підходу до гуманітарних вимірів вищої медичної освіти у філософсько-антропологічному контексті.
This thesis is devoted to the humanitarian dimension of higher medical education in modern Ukrainian society within the philosophical and anthropological analysis. It was found that the humanitarian dimensions of higher medical education are: educational (the impact of the humanitarian component to strengthen the humanization of higher medical education); philosophical and anthropological (the influence of liberal education on personality of medical student and medical university teacher); social-anthropological (management quality assurance of liberal education in medical universities). It was proved the importance of liberal education in the professional socialization of students in higher institutions. The novelty of the study is to create a conceptual approach to the humanitarian dimension of higher medical education in the philosophical and anthropological context.