У статті проаналізовано вирішення проблеми інтеграційних процесів в педагогіці яка спираєт ься на ідею цілісності навчання. Розкрито закономірності інтеграційних процесів з урахуванням досвіду міжпредметних взаємозвязків, в структурі вищої освіти. Визначено процеси спрямовані на організацію цілісно ї навчальної дїі, доповнюючи і поглиблюючи наявні знання та надаючи їм нове значення і напрям.
В статье проанализированы решения проблемы интеграционных процессов в педагогике которая опирается на идею целостности обучения. Раскрыты закономерности интеграционных процессов на основе опыта межпредметных взаимосвязей, в структуре высшего образования. Определены процессы направлены на организацию целостной учебной действия, дополняя и углубляя имеющиеся знания и предоставляя им новое значение и направление .
In the article the solutions of the problem of the integration processes in pedagogy supported by the idea of the education integrity were analyzed. The integration processes patterns were considered by using the experience of interdisciplinary relationships in the structure of higher education. The processes pointed at organization of the education integhty that add and expand available know ledge and give a new sense and direction, were identified.