У статті обгрунтовано необхідність змін у вищій педагогічній освіті. Доведено, що процес навчання необхідно організувати таким чином, щоб насамперед забезпечувався всебічний розвиток особистості майбутнього фахівця. Розглянуто особливості компетентнісно орієнтованого підходу. Визначено напрями оновлення змісту підготовки вчителя “нової формації” та покращення системи вищої педагогічної освіти. Проаналізовано сучасну освітню нормативну та законодавчу базу вищої освіти.
В статье обоснована необходимость изменений в высшем педагогическом образовании. Доказано, что процесс обучения необходимо организовать таким образом, чтобы в первую очередь обеспечивалось всестороннее развитие личности будущего специалиста. Рассмотрены особенности компетентностно ориентированного подхода. Определены направления обновления содержания подготовки учителя "новой формации" и улучшения системы высшего педагогического образования. Проанализирована современная образовательная нормативная и законодательная база высшего образования.
In the article the necessity o f changes in higher pedagogical education is reasonable. It is well-proven that the educational process should be organized thus, that at first comprehensive development o f future specialist's personality was provided. The features of competence oriented approach are considered. The updating directions o f content of the teacher o f “new structure ” preparation and improvement o f higher pedagogical education system are revealed. The modern educational normative and legislative base o f higher education is analysed.