У статті розкрито проблему впливу інтеграційних процесів в освіті на загальну політехнічну підготовку майбутнього вчителя трудового навчання (технологій). Обгрунтовано значення систематизації знань, що створює умови для ефективності політехнічної освіти, підвищує активність у навчально-пізнавальної діяльності і розвитку інтересів студентів, що є важливим у вирішенні загальних завдань навчання. Доведено, що освітня галузь “Технологія" може розвиватися за умов запровадження інтеграційних курсів. Доведено, що досягти високого
рівня політехнічної освіти без здійснення інтеграційних процесів і фундаменталізації знань неможливо.
В статье раскрыта проблема влияния интеграционных процессов в системе образования на общую политехническую подготовку будущего учителя трудового обучения (технологий). Обосновано значение систематизации знаний, что способствует образованию условий для эффективного политехнического образования, повышения активности в учебно-познавательной деятельности и развития интересов студентов, что важно в решении общеобразовательных задач в обучении. Обосновано, что образовательная область “Технология ” может развиваться при условии внедрения интеграционных курсов. Доказано, что достижения высокого уровня политехнического образования без осуществления интеграционных процессов и фундаментализации знаний невозможно.
The article deals with the problem of the impact of the integration process in the education system for a total of polytechnic training of the future labor training ( technology) teachers. The value systematization of knowledge that contributes to the formation of conditions for effective polytechnic education was justified , increase the activity in learning and cognitive development activities and interests of students , which is important in solving the problems in secondary education. Substantiated that the educational area "Technology” can be developed subject to the implementation of the integration courses . We prove that achieving a high level of polytechnic education without implementing integration and fundamental nature of knowledge is impossible.