У статті подано загальну характеристику системи автоматизованого проектування Компас. Досліджено функціональні та дидактичні можливості комп’ютерної програми у графічній підготовці майбутніх учителів технологій. Встановлено, що у процесі навчання графічних дисциплін САПР Компас найбільш доцільно використовувати в таких випадках: як засіб унаочнення теоретичних відомостей; для формування у студентів навичок читання (аналізу) конструкторсько-графічної документації; при роботі з довідниковими інформаційними ресурсами; з метою автоматизації різних видів графічної діяльності.
В статье представлена общая характеристика системы автоматизированного проектирования Компас. Исследованы функциональные и дидактические возможности компьютерной программы в графической подготовке будущих учителей технологий. Установлено, что в процессе обучения графическим дисциплинам САПР Компас наиболее целесообразно использовать в следующих случаях: как средство иллюстрации теоретических сведений; для формирования у студентов навыков чтения (анализа) конструкторско-графической документации; при работе с справочными информационными ресурсами; с целью автоматизации различных видов графической деятельности.
The article contains the general characteristics of computer aided design of Compass. The author studies the functional and educational possibilities of the computer program in the graphic preparation of future teachers of technology. The article establishes that during the teaching of graphic disciplines, CAD Compass is the most appropriate for using in such cases, as a means to illustrate the theoretical information; for the formation of students’ reading skills (an analysis) of the graphic documentation; during the work with the information resources; for an automatization of different types of graphic work.