Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Формування проектної компетентності філологів у системі неперервної освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стрельник, Ольга Олександрівна
dc.date.accessioned 2023-05-25T08:25:07Z
dc.date.available 2023-05-25T08:25:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Стрельник, Ольга Олександрівна. Формування проектної компетентності філологів у системі неперервної освіти : автореферат дис. … канд. пед. наук : 13.00.04 – теорія і методика професійної освіти / Стрельник Ольга Олександрівна ; [наук. керівник Слабко Володимир Миколайович] ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. – Київ, 2021. – 24 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40590
dc.description.abstract Кваліфікаційна наукова праця присвячена питанню формування проектної компетентності філологів у системі неперервної освіти. У дослідженні подано авторське визначення поняття проектної компетентності філологів у системі неперервної освіти, конкретизовано його зміст та критерії сформованості; виявлено та обґрунтовано засоби, що забезпечують вирішення завдань формування проектної компетентності філологів у системі неперервної освіти. Спроектовано і реалізовано структурно-функціональну модель, що розкриває зміст і етапи формування проектної компетентності філологів у системі неперервної освіти і містить критеріально-оцінювальний апарат. Розроблено і впроваджено в освітній процес елективний курс «Практикум із формування проектної компетентності філологів», підтверджено його педагогічну доцільність, яку забезпечують організаційно-педагогічні умови в спеціально створеному інноваційно-освітньому середовищі для ефективної реалізації процесу формування проектної компетентності філологів у системі неперервної освіти. uk
dc.description.abstract In the dissertation research the theoretical substantiation and the new decision of a problem of formation of project competence of philologists in the course of continuous education is carried out; the efficiency of this process is proved; the components are identified and the criteria, indicators and levels of formation of project competence are determined; improved and defined mechanisms for increasing the level of formation through the introduction of new learning content and a specially created innovation and educational environment in the process of training. Based on a thorough analysis of scientific, psychological, pedagogical and special literature, a set of provisions of project competence as a psychological and pedagogical problem is substantiated; typological characteristics of project competence of philologists in the system of continuing education are revealed. It is proved that a necessary prerequisite for the successful formation of project competence of philologists in the system of continuing education is the organization of education, which integrates language and vocational training of students, and project activity is a way to solve simulated professional problems, acquires personal significance for students methodological competence and personal development. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject проектна компетентність філологів у системі неперервної освіти uk
dc.subject проектна технологія uk
dc.subject проектна діяльність uk
dc.subject система неперервної освіти uk
dc.subject project competence of philologists in the system of continuous education uk
dc.subject project technology uk
dc.subject project activity uk
dc.subject system of continuous education uk
dc.title Формування проектної компетентності філологів у системі неперервної освіти uk
dc.title.alternative Formation of project competence of philologists in the system of continuous education uk
dc.type Abstract uk
dc.identifier.udc 378.046-021.68Ж80-051(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу