У дисертації здійснено теоретичне узагальнення та запропоновано новий підхід до вдосконалення методичної підготовки майбутніх учителів музики в освітньому процесі педагогічних університетів, що конкретизовано у спроектованій, науково обґрунтованій та експериментально перевіреній організаційно-технологічній моделі методичної підготовки. Матеріали дисертаційної роботи можуть бути використані викладачами закладів вищої педагогічної освіти для розробки стандартів підготовки майбутніх учителів музики, навчальних і робочих програм, у процесі організації освітнього процесу зі студентами музично-педагогічних факультетів з методики навчання музики; для практичної реалізації праксеологічних ідей у плануванні самостійної, індивідуальної роботи студентів; для розроблення навчально-методичних комплексів з музично-теоретичних та музично-методичних дисциплін; аспірантами та магістрантами при написанні наукових робіт.
In the dissertation the theoretical generalization has been carried out and new approach to improving the methodical preparation of prospective teachers of music in the educational process of pedagogical universities has been proposed, which has been specified in the designed, scientifically grounded and experimentally verified organizational and technological model of methodological preparation. The materials of the dissertation can be used by teachers of the higher pedagogical education institutions for the development of standards for the training of prospective teachers of music, educational and work programs, in the process of organizing the educational process with students of musical-pedagogical faculties on the methodology of teaching music; for practical implementation of praxeological ideas in the planning of individual work of students; for the development of educational-methodical complexes on musical-theoretical and musical-methodical disciplines; graduate students when writing scientific papers.