У дисертації запропоновано модель методичної системи практичнотехнічної підготовки фахівців з комп'ютерної графіки і дизайну. Відповідно до поставленої мети та задач здійснено теоретичне узагальнення та практичне розв’язання наукової проблеми обґрунтування системи підготовки фахівців з КГіД, що враховує практичні вимоги інформаційного суспільства та потреби ВНЗ відповідних профілів до організації навчально-виховного процесу та отримано такі основні результати: систематизовано вітчизняний і зарубіжний досвід з проблеми розроблення системи підготовки фахівців з КГіД; уточнено термінологічний апарат; уточнено ґенезу змісту професійної діяльності фахівців в галузі інформаційних технологій; виявлено та
окреслено теоретичні засади розроблення методичної системи практично-технічної підготовки фахівців з комп'ютерної графіки і дизайну; виокремлено теоретико-методологічні основи інтеграції змісту практичнотехнічної підготовки майбутніх фахівців з КГіД; розроблено модель системи підготовки фахівців з КГіД на засадах інтеграції змісту навчального матеріалу та експериментально підтверджено ефективність застосування запропонованої моделі методичної системи практично-технічної фахівців з КГіД. У ході дослідження поставлена мета досягнута, усі завдання виконано, загальна та часткові гіпотези дістали підтвердження.
The model of methodical system of practical and technical training of specialists in computer graphics and design is proposed in this article. According to the goals and objectives the theoretical generalization and practical solution to the problem of scientific substantiation training system for teachers from KGand D, which takes into account the practical requirements of the information society and the need of universities of relevant sections of the educational process, was made and the following main results were obtained: domestic and foreign experience of problems with development of the training system of teachers from KGand D was systematized; terminology was clarified; the genesis of the content of professional activities of specialists in information technologies was clarified; the theoretical bases of development of methodical system of practical and technical training of specialists in computer graphics and design was identified and outlined; theoretical and methodological foundations of integration of content of practical and technical training of future specialists of KGand D was singled; The model of training system of KGand D teachers on the basis of integrate content of learning material was developed and the efficacy of the proposed model of methodical system of practical and technical specialists of KGand D was experimentally confirmed. While study, the goal was reached, all tasks were completed, total and partial hypotheses received the confirmation.