Короткий опис(реферат):
Актуальність означеної проблеми визначається тим, що в умовах реформування української школи перед педагогічними закладами вищої освіти ставляться вимоги щодо вдосконалення системи підготовки майбутніх учителів початкових класів у цілому та до навчання письма зокрема. Дослідження книготворення в Русі-Україні стає також актуальним в контексті прийняття Закону України «Про функціонування української мови як державної» (2019 рік). Реалізація цього Закону сприятиме розвитку українського книговидання. Освітня програма з «Методики навчання письма» передбачає вивчення розділу «Письмо в історичному аспекті». Розглянуто питання про найважливіші пам’ятки церковнослов’янської мови і пам’ятки української редакції (перекладна й оригінальна література та літописи). Розкрито окремі аспекти проблеми творення рукописних книг в Русі-Україні; охарактеризовано основні форми кириличного письма – устав, напівустав, скоропис, в’язь, буквиці як заголовні літери; подано відомості з історії українського рукописного шрифту, зокрема шрифту «Рутенія»; висвітлено питання про виникнення та розвиток книгодрукування на українських землях. Подано методичні рекомендації щодо опрацювання названої теми в педагогічних ЗВО в процесі засвоєння курсу «Методика навчання письма» або окремого розділу «Методика навчання письма» навчальної дисципліни «Методика навчання української мови та літератури», а також у початковій школі.