Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Сензитивність особистості практичних психологів системи освіти як чинник ефективності їх діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пастух, Людмила Василівна
dc.date.accessioned 2023-05-23T05:42:46Z
dc.date.available 2023-05-23T05:42:46Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Пастух, Людмила Василівна. Сензитивність особистості практичних психологів системи освіти як чинник ефективності їх діяльності : дис. ... канд. психол. наук : 19.00.07 – педагогічна та вікова психологія / Пастух Людмила Василівна ; наук. керівник Бондарчук Олена Іванівна ; Національна академія педагогічних наук України, Університет менеджменту освіти. – Київ, 2016. – 238 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40561
dc.description.abstract Дисертацію присвячено дослідженню сензитивності особистості практичних психологів системи освіти як чинника ефективності їх діяльності. У роботі визначено теоретичні підходи до вивчення проблеми сензитивності особистості практичних психологів. Уточнено сутність сензитивності особистості практичного психолога системи освіти, виокремлено мотиваційну, когнітивну, емоційну, поведінкову та психофізіологічну складові, а також критерії та показники розвитку складових сензитивності особистості практичних психологів. Досліджено рівні (високий, середній низький) та гендерно-вікові особливості сензитивності особистості практичних психологів системи освіти. Доведено взаємозв’язок між сензитивністю особистості та ефективністю професійної діяльності практичних психологів. Обґрунтовано та розроблено модель і програму розвитку сензитивності особистості практичних психологів системи освіти, доведено ефективність їх використання у системі післядипломної освіти, запропоновано рекомендації викладачам ВНЗ щодо підвищення рівня сензитивності практичних психологів системи освіти. uk
dc.description.abstract The thesis deals with sensitivity of practical psychologists of educational system as factor of effectiveness of their activity. The paper analyzes the theoretical approaches to the study of sensitivity of personality of practical psychologists. The author clarifies the essence of an personality’s sensitivity of the practical psychologist; highlights the motivational, cognitive, emotional, behavioral and phychophysiological components, criteria and indicators of development components of psychologists’ sensitivity. Levels (high, medium, low) and gender-age factors of personality’ sensitivity of psychologists of education system are investigated. The relationship between personality’s sensitivity and the effectiveness of psychologists’ professional activity is proved. The model and program of development of personality’ sensitivity of practical psychologists of educational system is presented, proved its effectiveness in the use of post-graduate education. Recommendations for university teachers on increasing of level of personality’ sensitivity of practical psychologists of educational system are proposed. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject практичний психолог uk
dc.subject сензитивність особистості uk
dc.subject структура сензитивності uk
dc.subject розвиток сензитивності uk
dc.subject ефективність діяльності практичного психолога системи освіти uk
dc.subject післядипломна освіта uk
dc.subject practical psychologist uk
dc.subject sensitivity of personality uk
dc.subject structure of the sensitivity uk
dc.subject development of the sensitivity uk
dc.subject the efficiency of practical psychologists of educational system uk
dc.subject postgraduate education uk
dc.subject development of the sensitivity uk
dc.title Сензитивність особистості практичних психологів системи освіти як чинник ефективності їх діяльності uk
dc.title.alternative Sensitivity of personality of practical psychologists of educational system as a factor of effectiveness in their activity uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 159.922.6:159.937.015.3


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу