Показано, що основними векторами трансформації завдань громадянської освіти є: формування національної культурної парадигми і громадянської ідентичності “діяльнісного” змісту; розгортання власної масової системи створення україномовного контенту; перехід від патерналістського сприйняття держави як “державної послуги” до усвідомлення особистої відповідальності за долю держави; активне використання вже існуючих освітніх технологій критичного мислення та медіаграмотності; створення умов для інтеграції травмованих війною осіб у суспільство; формування етики соціальної поведінки та формування культури соціальної дії.
It is shown that the main vectors of the transformation of the tasks of civic education are: formation of the national cultural paradigm and civic identity of the "activity" content; deployment of own mass system of creation of Ukrainian-language content; transition from the paternalistic perception of the state as a "state service" to the awareness of personal responsibility for the fate of the state; active use of already existing educational technologies of critical thinking and media literacy; creating conditions for the integration of war-traumatized persons into society; formation of ethics of social behavior and formation of a culture of social action.