У монографії здійснено аналіз наявних підходів до вдосконалення підготовки майбутніх учителів технологій на засадах інтегрованого навчання, проведено аналіз методологічних основ підготовки вчителів технологій, обґрунтована концепція підготовки учителів технологій, визначено принципи та закономірності інтеграції змісту навчальних дисциплін, обґрунтовані основні функції та рівні інтеграції навчальних дисциплін, розкриті методичні аспекти професійної підготовки майбутніх учителів технологій на засадах інтегрованого навчання, обґрунтовані критерії та рівні оцінювання підготовки студентів на засадах інтеграції змісту навчальних дисциплін. Для викладачів, наукових працівників, докторантів, аспірантів, студентів і всіх, хто цікавиться проблемами підготовки учителів технологій.
В монографии проведен анализ существующих подходов к совершенствованию подготовки будущих учителей технологий на основе интегрованного обучения, проведен анализ методологических основ подготовки учителей технологий, обоснована концепция подготовки учителей технологий, определены принципы и закономерности интеграции содержания учебных дисциплин, обоснованы основные функции и уровни интеграции учебных дисциплин, раскрыты методические аспекты профессиональной подготовки будущих учителей технологий на основе интегрованного обучения, обоснованы критерии и уровни оценки подготовки студентов на основе интеграции содержания учебных дисциплин.
Для преподавателей, научных работников, докторантов, аспирантов, студентов и всех, кто интересуется проблемами подготовки учителей технологий.
The monograph analyzes the existing approaches of improving the training of future technology teachers on the basis of integrative learning, analyzes the methodological foundations of technology teachers training, substantiates the concept of technology teachers training, defines the principles and regularities of the integration of the disciplines content, substantiates the main functions and levels of the disciplines integration, disclosed methodical aspects of the professional training of future technology teachers on the basis of integrative learning , substantiation of criteria and levels of assessment of students' training on the basis of the discipline content integration. For teachers, researchers, post-graduate students, students and anyone interested in training technology teachers.