У статті розглянуто світоглядні задачі наукового пізнання, співвідношення орієнтирів, цінностей наукового пізнання із цілями й цінностями гуманізму, комп’ютеризації та адаптації обчислювальних засобів до людини, необхідність виділення інтегруючого фактора, здатного сконцентрувати зусилля різних галузей знання.
В статье рассмотрены мировоззренческие задачи научного познания, соотношение
ориентиров, ценностей научного познания с целями и ценностями гуманизма, компьютеризации и адаптации вычислительных средств к человеку, необходимость выделения интегрирующего фактора, способного сконцентрировать усилия разных областей знания.
World outlook tasks of scientific cognition, correlation of references, values of scientific cognition with aims and values of humanism have been considered in the article. Computerization and adaptation of countins means towards the person, the necessity of integrating factor selection, which is capable of concentrating efforts of different subjects of knowledge, have been analyzed in the article.