ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Островська, Галина Олександрівна | |
dc.date.accessioned | 2023-05-16T15:23:22Z | |
dc.date.available | 2023-05-16T15:23:22Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.identifier.citation | Островська, Галина Олександрівна. Формування професійної готовності майбутніх учителів зарубіжної літератури до вивчення біографії письменників у загальноосвітній школі : дис. ... докт. пед. наук : 13.00.02 – теорія та методика навчання (зарубіжна література) / Островська Галина Олександрівна ; наук. консультант Мірошниченко Леся Федорівна ; Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. - Київ, 2019. - 538 с. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40500 | |
dc.description.abstract | У дисертації науково обґрунтовано методичну систему підготовки майбутніх учителів літератури до вивчення з учнями біографії зарубіжних письменників та технологію формування їх готовності до зазначеного виду професійної діяльності. Вперше обґрунтовано зміст професійної готовності вчителя до вивчення з учнями біографії письменника та теоретичні засади її формування. | uk |
dc.description.abstract | The author of the thesis «Forming of future foreign literature teachers’ professional readiness for the study of writer’ biographies at secondary comprehensive school» has scientifically substantiated the methodical system of future foreign literature teachers’ preparation for the students’ study of foreign writers’ biographies and the technology of forming their readiness for the marked type of a professional activity. The dissertation proves the subject of teachers’ professional readiness for students’ study of foreign writers’ biographies and theoretical principles of its formation. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | методична система | uk |
dc.subject | підготовка майбутніх учителів літератури | uk |
dc.subject | принципи підготовки | uk |
dc.subject | технологія формування професійної готовності студентів | uk |
dc.subject | професійна готовність вчителя до вивчення з учнями біографії зарубіжних письменників | uk |
dc.subject | антропоцентрична модель навчання | uk |
dc.subject | життєпис митця | uk |
dc.subject | базові знання та навички | uk |
dc.subject | аксіосфера уроку літератури | uk |
dc.subject | інноваційні педагогічні технології | uk |
dc.subject | methodical system | uk |
dc.subject | preparation of future teachers of literature | uk |
dc.subject | principles of preparation | uk |
dc.subject | technology of forming professional readiness of students | uk |
dc.subject | professional readiness of a teacher to the study with the students a biography of a foreign writer | uk |
dc.subject | anthropocentric model of studies | uk |
dc.subject | biography of an artist | uk |
dc.subject | basic knowledge and skills | uk |
dc.subject | the аxiosphere of literary lesson | uk |
dc.subject | innovative pedagogical technologies | uk |
dc.title | Формування професійної готовності майбутніх учителів зарубіжної літератури до вивчення біографії письменників у загальноосвітній школі | uk |
dc.title.alternative | Forming of future Foreign Literature Teachers’ Professional Readiness for the Study of Writers’ Biographies at Comprehensive School | uk |
dc.type | Dissertation | uk |
dc.identifier.udc | 378.091.3(092):821 |