Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Корекція лексичної складової мовлення у молодших школярів із тяжкими мовленнєвими вадами на уроках читання

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олефір, Ольга Іванівна
dc.date.accessioned 2023-05-16T14:47:55Z
dc.date.available 2023-05-16T14:47:55Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Олефір, Ольга Іванівна. Корекція лексичної складової мовлення у молодших школярів із тяжкими мовленнєвими вадами на уроках читання : дис. ... канд. пед. наук : 13.00.03 - корекційна педагогіка / Олефір Ольга Іванівна ; наук. кер. Чередніченко Наталія Володимирівна ; М-во освіти і науки України, Нац пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова. - Київ, 2015. - 226 с. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40496
dc.description.abstract Дисертаційне дослідження присвячено проблемі вивчення та корекції лексичної складової мовлення у молодших школярів із тяжкими порушеннями мовлення на уроках читання. У дослідженні з’ясовано ступінь розробки досліджуваної проблеми у загальній та спеціальній лінгводидактичній та психолого-педагогічній літературі, досліджено рівні сформованості лексичної складової мовлення у молодших школярів із тяжкими мовленнєвими вадами, визначено критерії та показники її оцінювання, узагальнено типологію лексичних помилок та можливі причини їх виникнення. Представлене теоретичне обґрунтування методики формувального експерименту, розкрито напрямки, етапи та алгоритм лексичної роботи на уроках читання, а також узагальнено одержані результати проведеної експериментальної роботи, статистично підтверджено ефективність запропонованої методики. Результати дослідження довели педагогічну доцільність та ефективність запропонованої методики корекції лексичної складової у дітей зазначеної категорії на уроках читання. uk
dc.description.abstract Dissertation research is devoted to the study and correction of speech of the lexical component in younger schoolchildren with serious speech disorders in reading lessons. The study found the degree of development of the research problem in General and special linguodidactics and psychological-pedagogical literature, investigated the levels of development of the lexical component of speech for children with serious speech disorders, the criteria and indicators for its evaluation, generalized typology of lexical errors and the possible causes of their occurrence. The theoretical justification of the methodology of a formative experiment, reveals the trends, stages and the algorithm of lexical work on the reading lessons and summarizes the obtained results of experimental work, statistically proved the effectiveness of the proposed method. The results of the study showed the feasibility and pedagogical effectiveness of the proposed method of correction of the lexical component in children of the specified category for reading lessons. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject тяжкі мовленнєві вади uk
dc.subject мовленнєва діяльність uk
dc.subject лексична складова мовлення uk
dc.subject лексичні вміння uk
dc.subject урок читання uk
dc.subject лексична робота uk
dc.subject алгоритм лексичної роботи uk
dc.subject younger schoolchildren uk
dc.subject severe speech defects uk
dc.subject speech activity uk
dc.subject lexical uk
dc.subject part of speech uk
dc.subject lexical skills uk
dc.subject lesson reading uk
dc.subject vocabulary work uk
dc.subject vocabulary work algorithm uk
dc.title Корекція лексичної складової мовлення у молодших школярів із тяжкими мовленнєвими вадами на уроках читання uk
dc.title.alternative Correction of the lexical part of speech for children with serious speech disorders in reading lessons uk
dc.type Dissertation uk
dc.identifier.udc 376-056.264.016:81(043.3)


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу