У дисертації вперше запропоновано концептуальну модель формування методичної компетентності студентів педагогічних вищих навчальних закладів у навчанні фізики на основі бінарного підходу до розробки програм навчальних дисциплін для студентів вищих педагогічних навчальних закладів, чіткої цілезорієнтованості та прогнозованості результатів навчання. Уперше запропоновано методичні засади організації освітнього середовища як засобу, спрямованого на якісне формування методичної компетентності майбутнього вчителя фізики. Обґрунтовано педагогічні можливості розроблення та забезпечення дидактичних основ формування методичної компетентності майбутніх фахівців та на цій підставі запропоновано методичні засади результативного засвоєнню методики навчання фізики шляхом управлінських впливів. Виділено напрями розвитку системи підготовки майбутнього вчителя фізики з опорою на виділені складові його методичної компетентності та методичні засади організації моделювання майбутньої фахової діяльності студентами педагогічних вищих навчальних закладів. Розроблено та впроваджено в процес підготовки майбутніх учителів фізики навчально-методичний комплекс з навчальної дисципліни "Методика навчання фізики".
For the first time proposed a conceptual model of methodical competence of students of pedagogical universities in teaching physics based binary approach to software development training courses for students of higher educational institutions, a clear focus on the target and predictability of learning outcomes. First proposed methodological principles of educational environment as a means to the quality of formation of methodical competence of future teachers of physics. Grounded educational opportunities to develop
and provide teaching foundations of methodical competence of future professionals and on this basis the methodical principles of effective absorption methods of teaching physics through administrative actions. Highlight directions of development of training future teachers of physics based on selected components of its methodological expertise and methodological foundations of modeling future professional activity of students of pedagogical universities. Developed and implemented in the training of future teachers of physics teaching and methodical complex of discipline "Methods of teaching physics".