У дисертації запропоновано концепцію підготовки майбутніх вихователів до поліфункціонального застосування музики в аудіальному розвитку дошкільників, яка враховує вимоги Базового компонента дошкільної освіти до формування у дітей цілісної картини світу та специфіку музично-педагогічної діяльності вихователя у розв’язанні завдань музичного виховання і розвитку дітей. Уточнено поняття «аудіальний розвиток дошкільників», запропоновано авторську методику вивчення особливостей аудіального розвитку дітей шостогосьомого років, визначено загальні тенденції аудіального розвитку дітей дошкільного віку, представлено науково-методичне забезпечення аудіального розвитку дошкільників.
The dissertation includes the scientific concept of training future educators for multifunctional using music for preschoolers auditory development. It includes Basic components of pre-school education requirements to form a holistic picture of children and musical and pedagogical specific issues for children musical development. The dissertation defines and grounds the author's model of training future educators for multifunctional using music for preschoolers auditory development. It contains: goals, approaches, content, pedagogical conditions, methods, stages of work, the expected result.