У дисертації вперше у вітчизняному релігієзнавстві проведено комплексне дослідження аксіологічної природи релігійно-освітнього дискурсу в умовах глобалізації й інформаційної революції, а також виявлено основні проблеми взаємодії освіти і релігії в сучасному освітньому просторі України. Розкрито, що система цінностей входить в ядро особистості й виступає як світоглядна основа всіх сфер і аспектів її життєдіяльності, включаючи релігійну та освітню. Проблема морального, духовному розвитку особистості, вибору системи цінностей є особливо актуальною в епоху глобалізації. Перед релігією й освітою важливою метою є формування ієрархії цінностей, яка впливає передусім на моделі поведінки особистості та її життєвий вибір. Ієрархія цінностей трактується як специфіка свідомості, в рамках якої формується особистість.
This thesis, for the first time on a national scale in religious studies, carried out a comprehensive analysis of the axiological nature of religious and educational discourse in context of globalization and the information revolution and detected the main problems the interaction of education and religion in modern educational space of Ukraine. Reveals that the system of values included in the core of the personality and serves as the ideological basis of all areas and aspects of vital activity, including religious and educational. The problem of moral and spiritual development of the personality, the choice of values is especially relevant in the era of globalization. Before religion and education important goal is the formation of hierarchy of values that affects primarily on models of behaviors identity and life choices of personality. The hierarchy of values is treated as the specifics of consciousness in which identity is formed.