Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Особливості впровадження у загальноосвітніх закладах освітньої програми «Мистецтво»

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Олефіренко, Тарас Олексійович
dc.contributor.author Юйсян Чжао
dc.date.accessioned 2023-05-16T09:36:06Z
dc.date.available 2023-05-16T09:36:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Олефіренко, Т. Особливості впровадження у загальноосвітніх закладах освітньої програми «Мистецтво» / Т. Олефіренко, Юйсян Чжао // IntellectualArchive. – January-March 2021. – Vol. 10, No. 1 – С. 137-146. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40471
dc.description.abstract У статті представлено особливоcті розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів в образотворчій діяльності. Розвиток творчих здібностей залежить і від умов навчання, організації процесу вправляння – послідовності засвоюваних дій, переходу від простіших до складніших завдань, від повільного до швидкого темпу їх виконання. Основними завданнями художньо-естетичного розвитку молодших школярів засобами образотворчого мистецтва сьогодні є: розвиток особистісної цілісності, духовності та послідовне формування естетичної культури; виховання активного ставлення до естетичних явищ дійсності та мистецтва; цілеспрямоване і систематизоване формування навичок естетичного сприймання та оцінної діяльності; стимулювання та актуалізація творчого потенціалу й удосконалення практичних знань, навичок та умінь в галузі образотворчого мистецтва; розвиток прагнення до творчої самореалізації в різних видах поліхудожньої діяльності. uk
dc.description.abstract The article substantiates the psychological and pedagogical features of the development of artistic and creative abilities of junior schoolchildren in Fine Arts. The authors write that the development of creative abilities depends on the learning conditions, the organization of the exercise process, the sequence of learned actions, the transition from simpler to more complex tasks, from slow to fast pace of their implementation. The main tasks of artistic and aesthetic development of junior schoolchildren by means of Fine arts today are: the development of personal integrity, spirituality and consistent formation of aesthetic culture; education of an active attitude to the aesthetic phenomena of reality and art; systematized the formation of skills of aesthetic perception and evaluation activities, stimulation and actualization of creative potential and improvement of practical knowledge, skills and abilities in the field of Fine arts; described the development of the desire for creative self-realization in various types of poly artistic activities. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject початкова школа uk
dc.subject учні молодшого шкільного віку uk
dc.subject образотворча діяльність uk
dc.subject художньо-творчі здібності uk
dc.subject primary school uk
dc.subject junior schoolchildren uk
dc.subject art activity uk
dc.subject artistic and creative abilities uk
dc.title Особливості впровадження у загальноосвітніх закладах освітньої програми «Мистецтво» uk
dc.title.alternative Features of Implementation in General Educational Institutions Art Programs uk
dc.type Article uk
dc.identifier.doi 10.32370/IA_2021_03_15


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу