ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Олефіренко, Тарас Олексійович | |
dc.contributor.author | Юйсян Чжао | |
dc.date.accessioned | 2023-05-16T09:36:06Z | |
dc.date.available | 2023-05-16T09:36:06Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Олефіренко, Т. Особливості впровадження у загальноосвітніх закладах освітньої програми «Мистецтво» / Т. Олефіренко, Юйсян Чжао // IntellectualArchive. – January-March 2021. – Vol. 10, No. 1 – С. 137-146. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40471 | |
dc.description.abstract | У статті представлено особливоcті розвитку художньо-творчих здібностей молодших школярів в образотворчій діяльності. Розвиток творчих здібностей залежить і від умов навчання, організації процесу вправляння – послідовності засвоюваних дій, переходу від простіших до складніших завдань, від повільного до швидкого темпу їх виконання. Основними завданнями художньо-естетичного розвитку молодших школярів засобами образотворчого мистецтва сьогодні є: розвиток особистісної цілісності, духовності та послідовне формування естетичної культури; виховання активного ставлення до естетичних явищ дійсності та мистецтва; цілеспрямоване і систематизоване формування навичок естетичного сприймання та оцінної діяльності; стимулювання та актуалізація творчого потенціалу й удосконалення практичних знань, навичок та умінь в галузі образотворчого мистецтва; розвиток прагнення до творчої самореалізації в різних видах поліхудожньої діяльності. | uk |
dc.description.abstract | The article substantiates the psychological and pedagogical features of the development of artistic and creative abilities of junior schoolchildren in Fine Arts. The authors write that the development of creative abilities depends on the learning conditions, the organization of the exercise process, the sequence of learned actions, the transition from simpler to more complex tasks, from slow to fast pace of their implementation. The main tasks of artistic and aesthetic development of junior schoolchildren by means of Fine arts today are: the development of personal integrity, spirituality and consistent formation of aesthetic culture; education of an active attitude to the aesthetic phenomena of reality and art; systematized the formation of skills of aesthetic perception and evaluation activities, stimulation and actualization of creative potential and improvement of practical knowledge, skills and abilities in the field of Fine arts; described the development of the desire for creative self-realization in various types of poly artistic activities. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | учні молодшого шкільного віку | uk |
dc.subject | образотворча діяльність | uk |
dc.subject | художньо-творчі здібності | uk |
dc.subject | primary school | uk |
dc.subject | junior schoolchildren | uk |
dc.subject | art activity | uk |
dc.subject | artistic and creative abilities | uk |
dc.title | Особливості впровадження у загальноосвітніх закладах освітньої програми «Мистецтво» | uk |
dc.title.alternative | Features of Implementation in General Educational Institutions Art Programs | uk |
dc.type | Article | uk |
dc.identifier.doi | 10.32370/IA_2021_03_15 |