Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Концептуальні положення професіоналізації вчителя

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Харламенко, Валентина Борисівна
dc.contributor.author Олефіренко, Тарас Олексійович
dc.date.accessioned 2023-05-16T09:09:03Z
dc.date.available 2023-05-16T09:09:03Z
dc.date.issued 2013
dc.identifier.citation Харламенко, В. Концептуальні положення професіоналізації вчителя / В. Харламенко, Т. Олефіренко // Проблеми підготовки сучасного вчителя : збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / [ред. кол. : Побірченко Н. С. (гол. ред.) та ін.]. – Умань : ФОП Жовтий О. О., 2013. – Вип. 7. – С. 218-222. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/40463
dc.description.abstract У статті розглядаються теоретичні підходи до проблеми професійного становлення вчителя, професійного розвитку педагога, педагогічної компетентності як головного компоненту підсистеми професіоналізму діяльності вчителя; аналізуються перераховані дефініції, обґрунтовуються концептуальні положення професіоналізації вчителя, їх взаємозв`язок. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject професіоналізація uk
dc.subject професіоналізм uk
dc.subject професійне становлення вчителя uk
dc.subject педагогічна компетентність uk
dc.subject концептуальні положення професіоналізації вчителя uk
dc.subject підсистема професіоналізму діяльності вчителя uk
dc.title Концептуальні положення професіоналізації вчителя uk
dc.type Article uk
dc.identifier.udc 378.035


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Links Collection

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics